Birke, J., Tasliarmut, M., Friedrich, I., Zeiner-Fink, S., & Bullinger, A.C. (2022). In Favor of Change: Using the COM-B Model to Characterize Trainers' Behavior during the Digitalization Process of Vocational Training. In L. Gómez Chova, A. López Martinéz & J. Lees (Eds.),
ICERI2022 Proceedings 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation (pp. 5428-5436). IATED Academy.
https://doi.org/10.21125/iceri.2022.1323
Palige, S., Friedrich, I., Dettmann, A., & Bullinger, A.C. (2023). Working from home during Covid-19 – Effects on employees of a German university and implications for the design of telework for knowledge workers. In GfA e.V. (Ed.), Nachhaltig Arbeiten und Lernen. 69. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft e.V. (Article C.6.18). GfA-Press.
Friedrich, I., Schwarzkopf, M. & Bullinger, A.C. (2024). Zielgruppenidentifikation und Anforderungsanalyse: Ein praxisorientiertes Vorgehensmodell. In GfA e.V. (Ed.), Arbeitswissenschaft in-the-loop: Mensch-Technologie-Integration und ihre Auswirkung auf Mensch, Arbeit und Arbeitsgestaltung. 70. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft e.V. GfA-Press.